" Tošić Auto - Perfektna harmonija performansi i pouzdanosti "
Predstavljamo Vam najčešća pitanja koja su nam naši klijenti postavljali poslednjih nekoliko godina. Verujući da će naši odgovori biti zadovoljavajući, pozivamo vas da nas kontaktirate kako bi razjasnili sve nedoumice.
Chiptuning je proces modifikacije softvera instaliranog u ECU-u (motornoj kontrolnoj jedinici) vašeg vozila koji kontroliše različite parametre rada motora sa unutrašnjim sagorevanjem, a sve to u cilju dobijanja boljih performansi vozila, povećanja obrtnog momenta i snage motora.
Apsolutno, pod uslovom da je vaše vozilo u dobrom stanju i da je proces modifikacije obavljen ispravno i adekvatnim alatom.
Pre samog početka modifikacije, potrebno je izvršiti dijagnostikovanje kvarova svih sistema na automobilu. Ako ne postoje kvarovi, vozilo testiramo na najsavremenijem
Bapro 4x4 šasija dinamometru (Bapro 4x4) pomoću kog merimo već postojeću snagu i obrtni moment vozila. Za to vreme se snimaju svi bitni parametri koji se nakon toga uporedjuju sa parametrima dobijenim od proizvodjača. Ako se parametri poklapaju i izmerena snaga približno odgovara od strane proizvodjača deklarisanoj, proces se nastavlja iščitavanjem postojećeg softvera. Softver se nakon toga modifikuje korišćenjem strategija koje su korišćene i od strane proizvodjača i vraća u ECU (motornu kontrolnu jedinicu) ili TCU (menjačku kontrolnu jedinicu), a zatim se ponovo vrše dyno testiranja kako bi se uporedili parametri sa onima koje smo mi zadali u softveru i dobijena snaga.
Za sve to vreme vrši se kontrola izduvnih gasova. U slučaju da vozilo u velikoj meri odstupa od deklarisane snage i parametara vozilo nije u pogodnom stanju za modifikaciju i modifikacija neće biti izvršena, a vlasnik će biti informisan o postojećim problemima i upućen na put ka rešenju istih.
Proces modifikacije može da traje i do 5 sati. Cilj nam je da postignemo idealan rezultat.
Danas na tržištu postoji mnogo modela istog automobila sa istim motorom ali sa malom razlikom u snazi, a samim tim i razlikom u softveru. Proizvođači ostave malo prostora za povećanje snage uglavnom za modele specijalnog izdanja koji se prodaju po višim cenama. Pored toga većina proizvodjača prodaje svoje modele širom sveta što znači da se moraju prilagoditi različitim tržištima sa različitim kvalitetom goriva i različitim propisima o emisiji.
Da, ovo je tačno, iako možda zvuči neuverljivo. Sa povećanjem obrtnog momenta potreban je slabiji pritisak pedale gasa za krstarenje pri stalnoj brzini a samim tim i manje vremena za dostizanje željene brzine.
Da, ovo je moguće uraditi u bilo kom trenutku i besplatno je.
Očuvanje zvanične garancije je jedan od glavnih ciljeva koje smo sebi postavili u radu. Koristimo najbolje tehnologije u sektoru kako bi se izbegla kompromitacija garancije, no medjutim proizvodjači često razvijaju nove sisteme za otkrivanje bilo kakvih promena ili neovlašćenih radnji u softveru za kalibraciju motora, stoga nije moguće garantovati 100% očuvanje zvanične garancije. U slučaju kompromitacije zvanične garancije mi ne preuzimamo nikakvu odgovornost.
Garancija na softver koju mi dajemo traje 3 godine, ona podrazumeva ponovnu modifikaciju u slučaju da dodje do ažuriranja od ovlašćenog servisa. Garanciju na mehaničke delove, motorne ili prenosne grupe ne dajemo jer nije moguće utvrditi već postojeće stanje istih.